- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 24 augusti 2008

Datortrubbel

Först vill jag passa på att säga TACK för alla härliga kommentarer på förra inlägget! Ni är så snälla allihop!

Sedan vill jag också passa på att tala om följande:
Datorn och jag, är för tillfället, INTE vänner!
I morgon bär det av till affären för att titta på en ny. Jag kan inte lägga in bilder och så stänger den av sig... om den ens orkar starta först!

Och jag som så gärna hade velat visa er vad jag pysslat med under helgen...

Alla ni som väntar på svar i mailboxen: Jag svarar så fort jag fått ordning på mitt datorliv ;-)

Kram Sussie

13 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ajaj. du det var inge vidare..men en ny datorn ..det blir bra...skulle bara säga ..att jag vinkade till dej när jag for förbi dit hus idag vid ett -tiden..hade varit i deje och hämtat mina gamla järnsängar...och for en annan väg hem ..som alltså var förbi dej..visade min man var jag varit på kafferep..bl.a..kram..PIA

Lilla huset på prärien sa...

Spännande Sussie! Jag ville se vad du har hittat på för någonting kul i helgen :)

Kram Jenny

Solsjö - Under en vind sa...

Vad trist, hoppas att det fixar sig snabbt!

Gillar verkligen din text under bordet, så kul!

Ha det gott, kramar!

Anonym sa...

Ja datorer lever ibland sitt egna lilla liv! ;-)

Viola sa...

Hejsan, ja jag undrade var du hade tagit vägen. Katastrof eller hur när datorn pajar. Tänka att man är fast i datafällan och jag som tjatat på mina barn genom åren, om ögon som blir förstörda och kondition och muskelvärk...nu sitter jag åtskilliga timmar varje dag. Givetvis tar butiken mycket tid, men även bloggandet. Idag driver mina söner med mig och ofta får jag höra: men mamma vad har vi sagt om att sitta så där många timmar.....Här har vi upplevt en oförglömlig helg, jag är nu så trött, men så glad. Kramar från din bloggisvän Viola

Skatan sa...

Låter som ett trist virus har tagit grepp om din burk. Lycka till med bekämpningen!!

Sov gott :)

Anonym sa...

Jag älskar verkligen din blogg o dina härliga idéer! Jag blir så inspirerad o rent av lycklig av dina foton...knoppen o det lilla "Tittut" e ju såå kul!

Ha det gott!

/Mari

Designe sa...

Ånej, jag som var så nyfiken på ditt pyssel!...men den som väntar på nåt gott!... Kram :)

LantlivsAnette sa...

Åhhh dessa datorer,våran har fått ett virus så datorn gör som den vill..jag har inte kunnat blogga på hela helgen,jag är på jobbet nu och bloggar lite..
Jag ska söka fram skådebröds receptet o maila det till dig sen..
Kram Anette

Liten Bod sa...

Fniss! Vilken bra gåta, och utsmyckning under bordet! Absolut ska man ha roligt livet ut... Nu börjar man ju förstå att även 80-åriga tanter har samma unga tjej kvar inuti! Kram, Tina (46)

Goa sa...

Hej du söta Sussie!...nu vet jag ju, hur du ser ut, tack vare lokaltidningen...*roligt*
Och så vill jag att du vet hur mycket jag älskade ditt förra inlägg!
Alltså du är fenomenal, tänk så många saker som har stått ovanför min trappa och irriterat mig, bara för att jag "glömde" måla under!
Nu kommer det aldrig att hända igen...Tack!
Och sen Grattis till 40 åren!
Det är inga problem...bara roligt..;)

Ha det bästast...hoppas datorn slutar busa, jag behöver dina vackra inlägg...
Kraaaaaaam...

Millygarden sa...

Känner igen det där...inte kul! Vi blev tvungna att investera i ny dator i våras med!

Vad har du hitta på denna gång?

Kram Marina

My White Cottage sa...

Neej, vad trist! Vi hade också datastrul för ett tag sedan och det är inget kul!

Vilken kul (och fin) idé med det lillabordet!

Ha en fortsatt fin vecka!
Kramar från Jenny