- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 8 april 2008

Tävling!

Kul att så många gillade kronan jag skrev om i förra inlägget :-)

Några har frågat om maken tar emot beställningar och vad priset i så fall skulle kunna bli. Han har lovat att tänka på det. Jag återkommer så fort han bestämt sig.

Men....

Under tiden har han lovat att göra EN krona till.

Den tänkte vi lotta ut som ett pris till någon som läser bloggen. Intresserad? Följande tävlingsregler gäller:

  • Den dag antalet besökare på bloggen passerar 100 000 stycken...
  • ...skriver du en kommentar hos mig. (Det gäller att hålla koll på dagen!)
  • I kommentaren måste du kortfattat motivera VARFÖR du läser min blogg.
  • Alla som kommenterat deltar sedan i en lottdragning, där slumpen avgör vem som vinner.

Lycka till!

Kram Sussie



24 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Wow, vilken snygg krona! En _så´n_ skulle jag vilja vinna! Då gäller det ju att hålla koll på räkneverket då, men det är inga problem för jag är här inne o smyger nästan varje dag...Älskar ju din smak och stil i inredningen!
Kram/Linda

Wickans värld sa...

Den var väldigt snygg! Det är bra att ha händiga män!! Önskar att jag fick bestämma om makens tid o vad han ska göra... fast liite får jag bestämma.. =)

Anonym sa...

Men oj, det är ju bara tusen kvar... jag måste nog kolla bloggen väldigt ofta de närmaste dagarna... vill väldigt gärna ha kronan.

Piffa och Puffa sa...

Vilken bra ide. Jag kommer att besöka bloggen flera gånger om dagen. Är fortfarande intresserad av att köpa en krona om han tillverkar flera.
Kram Anette

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Den bara är så snygg..han är så duktig,vill ha en så nu får man ha ögonen öppna..men man är in här varje dag så man missar det nog inte..
Kram/Irene

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Woow..så snygg den är..underbart händig man du har!!!!!!

Go kväll!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

sabina sa...

Spännande!!

hemtrevnad marie sa...

Oj då!! Ja det vore inte fy skam att vinna en sån!!!
Nu är man ju här och kikar varje dag, så man borde
i alla fall komma med i lottningen... men vinner gör jag aldrig...suck..
Kraaam

spetsar och änglar sa...

En riktigt händig man du har!!Kronan den är ju så fin!Skull inte tacka nej till en sådan.

Ha en underbar dag
Kram Heléne

vosgesparis sa...

I don't understand anything but i guess your are awating visitor number 100.000 today Right?

Solsjö - Under en vind sa...

Då är det lite lite till kvar....

Ha en go onsdag!

Kram!

Steinheim sa...

Så göy, jeg vil gjerne vinne en sånn krone, så jeg er på hugget!

Klem

Annika sa...

Vad kul!! Är ju inne tittsomtätt och kollar hos dig så det kanske man kan pricka för en sån krona säger man inte nej till. Har blivit med blogg nyligen men varit runt o tjuvläst i flera veckor. Jisses vad mycket fint överallt. Ditt hus verkar ju vara rena drömmen.. Hälsar Annika

Goa sa...

Men oj, vad är det du säger!! Nu måste det bli stenkoll!! Detta vill jag inte missa!...tänk om..:)

Kram vännen!
Må bäst!

Hilsen fra landet sa...

Vilken man du har!! Må ha brukt utrolig lang tid på denne. Klart jeg kommer til å være med på den konkurransen, den sjansen lar jeg ikke gå fra meg.

Men å kunne svare på hva som gjør at jeg leser bloggen din... det blir vanskelig, for det er på en måte noe magisk og helt spesielt. Du var den første bloggen jeg overhodet leste, og årsaken var min interesse for pelargoner - ved et goggle-søk kom jeg inn på siden din, og ble fullstendig betatt. Det har både noe med skrivestil, bilder, interessefelt og din sans for å få inn fakta-detaljer tror jeg. Men, det var jo ikke her jeg skulle begrunne da... ;-)
Hilsen fra Norge

vosgesparis sa...

Heya Susie I sure was on the right way then with my translation, thanks for telling me where it is all about today, I can't really tell I am reading your blog... as you understood I am only trying to understand anything of your lanquages I speak like 5 lanquages very well but not even one scandinavian ;/ So fot me most of the time it is only loking at your pictures and guessing what the renovation is about, why you colored the floor in that pateculair color. But anyway I am enjoying it and see isn't it fantastic just to exchange some words, some foto's and most of all inspiration. from your blog to mine and hopefully vise versa. So on to the 200.000 Good luck!
desiree from the netherlands.

Randi sa...

Dina krona är helt underbar. Så snyggt med franska liljan i toppen - jag älskar Franska liljor och har de överallt där det funkar.
Så generös du är som ska lotta ut en sån fantastisk vinst!
Jag skulle också gärna vilja ställa mig i kön för att få köpa en krona om din man bestämmer sig för att starta en produktion av dem.
Kram Randi

Peters Projekt sa...

Oj Sussie vilken synnerligen påhittig och spännande tävling! Jag blev riktigt glad av att läsa de finurliga reglerna. Dessutom involverar du maken på ett alldeles charmerande sätt - härligt!

Tack för att du gav mig ett varmt leende på mina läppar innan jag går och lägger mig! Såg förresten att hustrun var ute och kastade lystna blickar efter "Selmas Krona" i ditt förra inlägg. Hon var visst inte ensam ;)

Hälsa gärna din händige make från mig!

Peter :P

LantlivsAnette sa...

Gomorron min vän !
Åhh du..en sån krona vill man ju ha..nu du..nu ska här hållas koll..det kan jag lova..jag får väl lov till att blogga på jobbet..hii..hii..
Tack du snälla för de fina orden hos mig igår..det är så spännande med en web butik...vi har ingen som helst aaaning om hur det kommer att gå..vi kanske blir smått chockade då första beställningen trillar in..jag ser mig själv viftandes med armarna ropandes till syrran - En beställning !!hur gör vi...???
Hii.hii..nääee..det ska nog lösa sig med allt det praktiska också..men det är mycket att tänka på när man bygger upp en web shop..
Jaa du..varför man besöker din blogg..joo det ska jag tala om för dig..-DEN ÄR ALLDELES UNDERBAR!!!en blogg som man bara vill till..för att kika på allt vackert,ni har ett så fint hus med detaljer som slår det mesta,finurliga lösningar..och nu den underbara hallen som ni renoverar så fint...
Ha det så bra nu Kram Anette

Fredrik / Vit design sa...

Shit vad han kan!! Hur snygg som helst ju! Och vinna, klart jag vill det! Kramkram

Villa Humlebo sa...

Kronan var ju urtjusig!
Din man är riktigt händig ser jag.
Jag har smygläst din blogg lääänge. Och nu har jag börjat blogga själv om mitt hem o mina tårtor. Titta gärna in där!
Ha en riktigt bra dag!

Maria sa...

Läser din blogg för att du är så påhittig! Ständig nya saker på gång och fina bilder att illustrera förändingen i era hem!

LantlivsAnette sa...

bara jag som kikar in o håller koll..hii..hii
Kram Anette

Betonggården sa...

Nu är det 8 besökare kvar till 100.000! Grattis! Värsta nedräkningen! :)

Jag läser bloggen för att den ger mig så grymt mkt inspiration och ideer! Det behöva när man är i mitt läge. :)
Dina bilder kan jag gå in o njuta av hur många ggr som helst! Vilken fröjd att få ha det så mysigt!
Kram!
/Maria, som nååån gång ska ha det lika mysigt hemma! :)