- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 13 april 2008

Och vinnaren är....

l (klicka på stjärnan)

Maken fick den stora äran att fiska upp en lapp ur skålen.
Det var kul att ordna en tävling - kanske blir det flera:-)

Vinnaren kan meddela mig via mail vart den ska skickas. Jag tror att den ska färdas till de 1000 sjöarnas land...


Till er som inte lyckades vinna denna gång, vill jag ändå passa på att ge en stor kram för att ni är så goa. Ni förgyller min dag!
/Sussie

8 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså på sant???
Åhh... så glad jag blir :)
You made my day!!!

Brukar aldrig ha turen att vinna,
minns inte om jag vunnit nåt sen jag vann en stor bamsebjön när jag var 7 år ...
Och så har jag turen att vinna världens finaste krona!!!
Suck ... i´m so happy :)

TACK TACK goa ni!!
KRAAM/ruffa

Goa sa...

Åh...visst är jag lite avis..:)...men mest glad att denna fina krona får ett sånt vackert hem att bo i!


Ha en solig söndag!
Kraaaam...

Malin - I min trädgård sa...

Åh grattis Ruffa!

Vilken fin krona...

Nu har jag en liten utlottning på min sida!

kram!

Anonym sa...

Hon var väl värd att vinna, vilken fin sida hon också har. Priset kommer att passa henne//Åse

Solsjö - Under en vind sa...

Inte denna gången heller...hi hi...

Grattis till vinnaren!!

Ha en skön kväll, kram!

hemtrevnad marie sa...

Grattis till vinnaren!!
Och ni i värmland, ha en härlig vecka!!!

Annika sa...

Grattis till Ruffa, lyckos dig....Kram Annika

Henrikohelen sa...

Tack för ditt besök på min nya blogg! Jag tänker länka till dig, hoppas att det är ok. Ha det gott!
Hälsningar
Helen (Drömrum)